Forum Forum Klasy 1AP
Nasze w│asne Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Dzi─Öki Agnissa - fajna dieta, poczytam jeszcze o niej i mo┼

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1AP Strona G│ˇwna -> Szko│a
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 22:50, 08 Kwi 2014    Temat postu: Dzi─Öki Agnissa - fajna dieta, poczytam jeszcze o niej i mo┼

ojciec tadeusz koniecznie , poza tym pawlak eeeeeeeeeee , wojciech g─ůsowski , ten idiota lekarz z muszk─ů z klanu , lucek z m jak mi┼éo┼Ť─ç , albo mo┼╝e lepiej simona , a do tego jeszcze maryjan przewodnicz─ůcy krzaklewski
[link widoczny dla zalogowanych]
To ty musisz by─ç na tyle silna ┼╝eby zrealizowa─ç to co chcesz . Jaki z─ůb?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nader perfidnym sposobem uwodzenia nastoletnich Europejek przez muzulman├│w jest dzialanie tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jakie┼Ť pomys┼éy? [link widoczny dla zalogowanych] Seks przedma┼é┼╝e┼äski Grzech Grzech Z┼éy Grzech Grzech Nieszkodliwy Normalny
moze byc , mam podobna tylko mniejsze cycki Trzymaj si─Ö ciep┼éo weso┼éych ┼Ťwi─ůtek=)) Mi juz sie wszystkiego odechcialo. Paj─ůki by┼é jeszcze taki prezenter - S┼éawek Siejka. [link widoczny dla zalogowanych]
No w┼éa┼Ťnie zapomnia┼éam napisa─ç ┼╝e w DJ.STYLE pracuje dw├│ch pan├│w .... pozdrawiam Mysle, ze wygra bo dowod w Sadzie to rozmowa z doktorowa. Pwtarzam sobie ze jestem silna i coby sie nie dzialo to dam sobie rade . [link widoczny dla zalogowanych] ja dzi┼Ť na allegro widzia┼éam przez chwile by┼éa aukcja potem ja wycofali Lida tak napisa┼é sprzedawca i opakowanie wogole by┼éo inne i koloru z┼éotego za┼éuje ze go nie zapisa┼éam to bym wam przes┼éa┼éa pierwszy raz cos takiego widzia┼éam a i kosztowa┼éo 110 z┼é , I gratuluje coreczki...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Adek to co mi sie skojarzylo to nie kobieta ale Michael Sembello Maniac z 83 roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy mo┼╝e wiecie czy jakas po┼éozna do domu przychodzi czy trzeba samemu jechac do nich? br─ůz...
Mnie przypomina takiego wiernego pieska z pokulonym ogonem
polecam DR ANETE KOS-POŁOŻYŃSKĄ a z facetow chyba BARCIKOWSKI-nie pamietam nazwiska, mlodzi lekarze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://allegro.pl/duzy-orbitrek-stamm-ergo-17 prog-kolo14kg-najtaniej-i3116791701.html?source=oo

nie smakuje ale wcinam ja na sile ,do tego pije mnostwo wody,jesc nie chce mi sie praktycznie w ogole, nie przerywajcie,warto sie przemeczyc i potem wcisna─ç sie w ulubione ciuchy,na mnie juz dzisiaj wszystko luzniejsze,potrzeba tylko silnej motywacji,3 majmy sie dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych] jest mi dzisiaj tak strasznie smutno, nie potrafi─Ö sobie z tym poradzi─ç...
uwazaj na oszustow, wszyscy trabia o tym, zeby z gory nie placic za zalatwienie pracy, bo porzadne agencje i wiarygodni posrednicy pracy nie biora za to pieniedzy przed rozpoczeciem pracy. Poznali┼Ťmy sie, p├│┼║niej na osobno┼Ťci przyzna┼é ┼╝e by┼é ciekaw kim jestem. i nie powinna straszyc pacjenta !!!!!!!! dzi─Ökuje bardzo za obszern─ů wypowied┼╝ !!! najfajniejsza kandydatka jest durczok [link widoczny dla zalogowanych]
Nie chce wydawa─ç te┼╝ du┼╝o kasy na dekoloryzacj─Ö, to ile w ko┼äcu mnie to wszystko b─Ödzie kosztowa─ç.. [link widoczny dla zalogowanych] osc_baleriny_niski_obcas_dwa_kolory.html moje w┼éosy? JUZ DWA LATA SIE U NIEJ SCINAM I FARBUJE I ZAWSZE JESTEM ZADOWOLONA (ZA KAZDYM RAZEM MAM INNA FRYZURE)!!!! Powodzenia p┼éywajcie ja umiem ┼╝abk─ů, kajakiem itp... T. Bardzo prosz─Ö o odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na oko wszystko było dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli chodzi to polecam na Krolewskiej chyba ?

Zdecydowałam się na depilację laserowa ,by w końcu móc założyć szorty , spódniczkę no i bikini.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja sie os boje duzo bardziej..nie lubie pajakow,to fakt...ale jak widze ose za blisko siebie,to momentalnie spingalam 1.5mm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To tak┼╝e pomaga.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jaki ma kształt ten gynalgin?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I tak to trwa. [link widoczny dla zalogowanych] ja bym na Twoim miejscu nie sugerowala sie opinia jednego lekarza, gdyz toksoplazmoza to nie byle co, pierwotniak moze spowodowac utrate wzroku , znam przypadek.
Ja zacz─Ö┼éam trzy dni temu, ale jeszcze ┼╝adnych efekt├│w nie widz─Ö. Kiedy┼Ť ┼╝eby tu pracowa─ç musia┼éy by─ç szerokie plecy albo mie─ç tutaj kogo┼Ť z rodziny. Wyglada┼éa rewelacyjnie , tylko nie znacznie mia┼éa powiekszone , raczej mia┼éa skorygowany kszta┼ét. Dzi─Ökuj─Ö za odpowiedzi Dla odchudzaj─ůcych si─Ö szczeg├│lnie wa┼╝ne s─ů pektyny. [link widoczny dla zalogowanych]
Czego on w ogole chce? Ciekawe czy ty jeste┼Ť dobr─ů matk─ů skoro po imieniu mnie oceniasz! A jeszcze jedno ...... problem sprawialo jej nawet upiecie wlosow zabka.. Ludzie wyksztalceni, koledzy w pracy, znajome rodziny, to natomiast zupelnie inny swiat. serio tak mi si─Ö spytano, powiedzia┼éam ┼╝e rodzicom si─Ö takie podoba┼éo, a pan mia┼é min─Ö jakbym si─Ö urwa┼éa z choinki wrr Apeluj─Ö do tych wszystkich kt├│rzy maj─ů PROBLEM Z WRASTAJ─äCYMI PAZNOKCIAMI...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co ja mogę pisać szósty dzień dzisiaj i jak zwykle dobrze
[link widoczny dla zalogowanych]
40cm??!!!! Nie chce by mi tu ktos pisa┼éa jaka jestem piekna skoro mnie nikt na oczy nie widzia┼é, ale jak mi kto┼Ť pisze, ┼╝e ma schudn─ůc by cz┼éowieka przypominac....no comments
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Turek moze sobie byc dobrym czlowiekiem, a Polak zlym, oczywiscie, ale jak Polak da Ci w pysk to jest wielkie halo, a jak Turek to jest normalka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiscie to nie pomoglo, zapisal mi nastepnie 10 zastrzykow, po ktorach juz na pewno pomoze...
[link widoczny dla zalogowanych]

musze sprobowac, bo uwielbiam takie rzeczy, ale nigdy nie probowalam pod prysznicem [link widoczny dla zalogowanych] witam.!
kazda chcialaby byc piekna, miec pelne usta, wielkie oczy itd Brali teraz udzia┼é w ostatniej edycji Must be the music i doszli do fina┼éu. Dosta┼éem ma┼Ť─ç na wygojenie dzikiego mi─Ösa i po tygodniu zosta┼éo ono wymro┼╝one ciek┼éym azotem. Siemka... hmm moze ja sprobuje ale na pewno nie od razu 10 dni na poczatek moze 3, 4 dni zobaczymy co z tego bedzie [link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawia┼éam sie nad tym ABSem, ale jednak wybior─Ö sz├│stke. sand-dep naprawd─Ö gratulacje!! Thank you from the mountain Witam mam problem z prezentem dla ch┼éopczyka na roczek za miesi─ůc ma ju┼╝ go ma i nie wiem co mu kupi─ç mo┼╝e kto┼Ť z was podpowiedzia┼é by mi???czekam za odpowiedziami Caluj te pajaki. U nas podejrzewa┼éam jaki┼Ť czas temu dw├│jki i tr├│jki g├│rne ,a okaza┼éo si─Ö ┼╝e to jedynki i dw├│jki, g├│rne dw├│jki sie przebi┼éy jedynki jeszcze nie. nie mozna tego jakos urzedowo zaltwic??w urzedzie stanu cywilnego??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1AP Strona G│ˇwna -> Szko│a Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin