Forum Forum Klasy 1AP
Nasze wasne Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Hej, troszke mnietu nie było, zapomniałem o świecie na tr

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1AP Strona Gwna -> Szkoa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 740
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: ro 4:24, 09 Kwi 2014    Temat postu: Hej, troszke mnietu nie było, zapomniałem o świecie na tr

powiedz, krem na twarz stosowałaśw trakcie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Eh.
Strasznie mi sie dłużył ten tydzień bo stale czekam na efekty a ich nadal nie ma takich jak bym chciała.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a dlaczego do Alfa? [link widoczny dla zalogowanych] powołani aby realizować cele sprzedażowe...
3. hmm moze 160 cm? boje sie tego chirurga strasznie i jestem malo odporna na bol juz nie wiem jak sobie pomoc... Dziiidziuuuch gdzie jestes?! A ja bym do tego koloru dobrala cos z zieleni -jakies ciemne lub khaki i jeszcze bordo [link widoczny dla zalogowanych]
mierzona w ustach to 36,8-37,1, no i zaslablo mi sie w sklepie... natalia, moze kiedys bedzie ci dane zamieszkac w italii (czego ci zycze ) pozdrawiam. Oby moja psychika nie zapanowała nade mną. No a poza samym kursem czy szkoleniem nic tyle nie da co praktyka! Później walczyłam o nie, korzystałam z odżywki New Nails. Ja widziałem Converse kupione in Germany -nici grube, podeszwa solidna itd. Odnosnie mnie, to juz czuje sie coraz lepiej, chodze bez kul i zginam noge mniej wiecej do 70 stopni, we wtorek dopiero zapisze sie na rehabilitacje i mam nadzieje, ze juz niedlugo dojde do pelnej sprawnosci.
Witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no ,ale nie chodzę w spódniczkach,spodenkach..i chyba to najbardziej boli kobietkę.A najgorsze są wakacje..każdy sie cieszy a ja??mam dość spodni...Dobrze,ze istnieją marzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
Ten sam trener uwaza ,ze najlepsze i najefektowniejjsze sa cwiczenia na silowni.
Janem nie byli celibatariuszami Rzeczywiście w Mateuszu brzmi to bardziej jako opcja, odczuwam to podobnie Dlaczego Jezus tak to sformułował??
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak bylo kilka razy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Może nie zjem tyle co piszesz,ale będę jadła to co piszesz
[link widoczny dla zalogowanych]
Napisałaś, że rano a jeśli napiłabym się tej maślanki w dzień albo do ziemniaczka właśnie zaraz bede go robiła.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 21 lat i od kilku miesiecy prowadze bardzo zdrowy tryb życia poniewaz jetem na terapii odchudzającej i diecie bezglutenowej, ćwiczę (wczoraj wieczorem biegałam).Nie palę i poradycznie piję małe ilości alkoholu, częciej kawę.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wroclaw- Maslice. [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo się boję!
A co do kursów z up czy innych państwowych instytucji to owszem dostać się można tylko z urzędu pracy to średnie trzeba mieć najlepiej ogólne bo wtedy człowiek jest bez zawodu i można się załapać w innym wypadku nie jest tak łatwo inne szkoły cóż.. Z niektórych wypowiedzi się nie można dowiedzieć. A Luteina na co ? tylko jeden rodzaj. Chociaż ma pingle 5 +!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Podobało mi się, chociaż na początku nie było to łatwe, praca na włosach prawdziwych klientek. Brałam luteine z przepisu lekarza na wywołanie okresu przez 7 dni 2x1.Po tych 7 dniach odczekałam 2 i dostałam normalny okres trwający 6 dni.Czy to znaczy, ze ciąże mozna juz wykluczyć?? Mam nadzieję, mnie zrozumiecie... warto odwiedzić ten salon Ja mam stażu 5 lat. Czepiam się nawet tego, że w Szkocji ciągle wieje (i tak planuję sie przenieść na pld UK, ale co tam! Dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szczegolnie zas cieplo ciebie Regine !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
choc zauwazylam ze brzusio jest juz bardziej wciagniety, twardszy
[link widoczny dla zalogowanych]

będzie wam lepiej
[link widoczny dla zalogowanych]
Buyloby fajnie, bo samodzielnie zarobione pieniadze to jakas tam satysfakcja a tyu niestety mimo stanowiska biurowego na niewiele moge sobie pozowlic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Całuski dla was.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
1)joop
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ślicznie Nikolcia bardzo chciałabym się tak zwać [link widoczny dla zalogowanych] Benusik jak się czujesz, maleństwo już trochę szaleje?
Modeński -skąd ta wiara w chirurga? dostawca nas nie zwolnią bo im trzeba taniej i dobrej siły roboczej . No ale zobaczymy co gin na to. a Kuleczka chyba nie rozumie słowa pisanego ...Tytuł topicu brzmi: [link widoczny dla zalogowanych]
Trzy lata temu zaczęłam się diagnozować. lakier do włosów sobie weź nie no pewnie sa sliczne ja tez chce zrobic tylko bardzo boje sie zastrzyku-juz samego znieczulenia,jestem strasznie wrazliwa na bol ostatnia @ 05.05.2013, 1 test zrobiony 01.06. Sama pracuję w wyższej uczelni i widzę sporą dowolność w strojach na obronę. ja cwicze na orbitku codziennie od sierpnia i nie wygladam jak miesniak. Menopauza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Umów się na termin operacji i zacznij myśleć pozytywnie.

Moim zdaniem miesiąc ćwiczeń czy stosowania diety niskokalorycznej to stanowczo za mało, aby widzieć spektakularny efekt.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aureolke jej dać normalnie !
[link widoczny dla zalogowanych]
Miałam robione paznokcie zelowe, ale były nietrwałe i kruszyły się po kilku dniach.Jednak zaletą pazurków żelowych jest to,że łatwo się w nie wtapia ozdoby ,oraz zel nie ma zapachu, w przeciwieństwie do akrylu - niektórym ten zapach przeszkadza,ale np ja go lubię Zajmuję się robieniem paznokci akrylowych od dłuższego czasu i jestem z nich bardzo zadowolona, świetnie się trzymają i dobrze zrobione swietnie wyglądają Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam goraco!! [link widoczny dla zalogowanych] oczywiscie oprocz jedzonka!
Może to ponownie zaburzyć naszą ochronę naturalną pochwy i objawy chorobowe mogą się nasilić. Video studyjne, na podwórzu przed blokiem gra zespól. Moze to El Mariachi Gipsy Kings? jednak zdecydowalam sie wziac dzis tabletke bo jak sobie tak wszystko przeanalizowalam to stwierdzilam ze wczoraj zjadlam za malo i napewno dlatego sie az tak zle czulam no i nie wierzę że nie masz się kogo poradzić [link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszam wszystkich do sledzenia mojego bloga, w ktorym pisze jak wyglada zycie we Wloszech z mojego punktu widzenia Moja mama zmarła na raka , więc rozumiesz moją fobię. I dzis juz 27dzien Bo ja za Wami - bardzo!!! No i powiem tak - nie jestem do konca zadowolona, bo Ja miałam wstrzyknięty 1 ml Restylane i to prawie cały w górną wargę, bo dolną mam w miarę pełną... Na wadze 74,9 kg !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od września wyjeżdżam na stałe do kraju szczupłych ludzi i nie chce być postrzegana jak wieloryb.
WLasnie wczoraj powiekszalam usta Restylanem , wiec jestem w tmacie, Mieszkam w USa , kosztuje to tutaj 600$ za 1cc.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 1AP Strona Gwna -> Szkoa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin